Troostwijk Veilingen – Aquarama wasstraat uit 2016 online geveild

Amsterdam, 6 november  2018

Interessant aanbod voor garagebedrijven en tankstations

Aquarama wasstraat uit 2016 online geveild

Door het grote succes van hun wasstraat, waar de klandizie almaar toeneemt, besloten de eigenaren hun locatie in Zwijndrecht uit te breiden en met het oog op de toekomst meteen  te vernieuwen met state of the art apparatuur. Hierdoor komt de huidige wasstraat uit 2016 van het bekende merk Aquarama, inclusief  toebehoren van MTM Hydro, beschikbaar. Troostwijk Veilingen organiseert de online veiling ervan. De veiling is 25 oktober jl. van start gegaan en sluit 22 november haar virtuele deuren. Op 20 november a.s. kunnen alle veilingitems op afspraak bezichtigd worden in Zwijndrecht. De installatie is daar nog in bedrijf tot het sluiten van de veiling.

Inclusief toebehoren
Frank Adam, veilingmeester bij Troostwijk Veilingen, vertelt: ‘We veilen naast de complete wasstraat ook toebehoren als auto-interieurstofzuigers, een bandenpomp en een rvs mattenreiniger, kortom: een volledige installatie, die met name interessant is voor garagebedrijven en tankstations. Omdat Troostwijk hecht aan een circulaire economie, waar materialen zoveel mogelijk hergebruikt worden, vinden we het belangrijk dat de installatie van deze veiling een welverdiend  tweede leven krijgt. Alles verkeert in prima staat en is nog zeer courant. De wasstraat dateert per slot van rekening uit 2016.’

De online-veiling is 25 oktober jl. gestart en sluit 22 november a.s.
De veilingitems kunnen op afspraak bezichtigd worden in Zwijndrecht op 20 november van 9 tot 12 uur.
Voor het maken van een afspraak gelieve een bericht te sturen naar : info@troostwijkauctions.com

Alle details over de veiling zijn te bekijken via deze link: https://www.troostwijkauctions.com/nl/aquarama-car-wash/01-27645/

Troostwijk Veilingen vindt dat alles waarde heeft. Bij het bedrijf draait het om het vinden, herkennen en verzilveren van die waarde, vaak via online veilingen maar ook via tenders en onderhandse verkooptrajecten. Het bedrijf taxeert, adviseert en is Europa’s grootste business to business veilinghuis met wereldwijd bereik. Online veilen is volgens het bedrijf een uitstekend en objectief verkoopkanaal. Troostwijk Veilingen realiseert de beste opbrengst in de markt en is daarnaast snel, veilig en transparant. Waarde draait bovendien om mensen. Respect en duurzaamheid staan daarom hoog in het vaandel. Volgens Troostwijk Veilingen verdient elk product een langer leven dan bij de eerste eigenaar. Troostwijk Veilingen veilt per jaar  zo’n 280.000 kavels en doet taxaties voor bedrijven uit onder meer de sectoren: agrarisch, food, metaal, hout en bouw. Opvallende recente veilingen zijn die van Circus Renz, V&D, militaria (Tank uit de film ‘Fury’), Friesland Campina en Imtech. Het bedrijf heeft vestigingen in 16 landen en kopers in 127 landen.

Meer over Troostwijk Veilingen