Troostwijk Auctions & Valuations Bedrijfsprofiel

Troostwijk vindt dat alles waarde heeft. Bij het bedrijf draait het om het vinden, herkennen en verzilveren van die waarde, vaak via online veilingen. Het bedrijf taxeert, adviseert en is Europa’s grootste business to business veilinghuis. Online veilen is volgens het bedrijf een uitstekend en objectief verkoopkanaal. Troostwijk realiseert de beste opbrengst in de markt en is daarnaast snel, veilig en transparant. Waarde draait bovendien om mensen. Respect en duurzaamheid staan daarom hoog in het vaandel. Volgens Troostwijk verdient elk product een langer leven dan bij de eerste eigenaar. Troostwijk veilt per jaar  zo’n 500.000 kavels en doet taxaties voor bedrijven uit onder meer de sectoren: agrarisch (agri, tuin en park, grondverzet en infra), food, metaal, hout en bouw. Opvallende recente veilingen zijn die van Circus Renz, V&D, militaria (Tank uit de film ‘Fury’), Friesland Campina en Imtech. Het bedrijf heeft vestigingen in 16 landen en kopers in 127 landen.

Persberichten van Troostwijk Auctions & Valuations

Veilingen door heel Nederland: vintage en modern

Complete productielijnen en losse machines elders in actie

Troostwijk ziet veel mechanisatiebedrijven worstelen met opvolging

Een levensgrote bronzen stier van 3,5 meter lang en twee meter hoog en een enorme adelaar en een steigerend paard worden geveild.

Zeker 50 bewegende, brullende dino’s via een veiling aangeboden

Unieke collectie koetsen, arrensleeën en rijtuigen uit privébezit geveild

Leve de man van de SRV: jeugdsentiment floreert op foodfestivals

Volledige inventaris hotel-restaurant onder de hamer