Puck Keysafe Bedrijfsprofiel

Puck ontwikkelt en levert inbraakveilige oplossingen voor sleutelbeheer en toegang voor o.a. de thuiszorg en facilitair management. Haar eerste product is de Puck Keysafe, een SKG** goedgekeurde sleutelkluis.

Puck is een initiatief van Asfra BV. Dit bedrijf introduceerde 12 jaar geleden als importeur van Masterlock de eerste sleutelkluisjes in Nederland, op het moment dat de vraag naar veilige toegang van zorgverleners tot cliënten ontstond. Zelfs in kleine dorpen in Nederland verdween het ‘touwtje uit de brievenbus’. Daarnaast bleek ook het alternatief van de sleutel onder een bloempot of deurmat steeds onveiliger. De sleutelkluisjes werden al snel omarmd door thuiszorg­aanbieders, die er ook hun problemen rond het beheer van sleutels door opgelost zagen.

Asfra leerde zo de voor- en nadelen van sleutelkluisjes kennen en zag dat er grote behoefte was aan een veilige, SKG gekeurde variant. Na een ontwikkeltijd van in totaal bijna 4 jaar, is het Asfra met de Puck Keysafe als eerste gelukt een SKG** goedgekeurd cijfercode-sleutelkluisje op de markt te brengen.

Asfra BV is een dochter van de Barneveldse De Beer Groep (opgericht in 1953), een familiebedrijf in de maakindustrie met ondernemingen in Nederland, Duitsland en Ierland. De productontwikkeling en productie van de De Beer Groep vindt plaats in eigen onderzoekscentra en fabrieken in Nederland en Duitsland. Hierdoor loopt zij voorop in innovatie en kwaliteit. Hun producten worden geëxporteerd naar 15 landen in Europa. De totale De Beer Groep telt 130 werknemers.

Persberichten van puck keysafe

Kluisje voldoet volledig aan strenge eisen SKG**- en Politiekeurmerk