PRGN Bedrijfsprofiel

Verspreid over 6 continenten vertrouwen meer dan 1000 klanten op de verenigde krachten van het Public Relations Global Network (PRGN) voor doeltreffende pr-campagnes in meer dan 80 internationale markten. Met een omzet  van meer dan 110 miljoen dollar behoort PRGN tot de top 4 van pr-netwerken in de wereld.

PRGN omvat meer dan 50 individuele pr-bureaus, met zo’n 70 kantoren en niet minder dan 1000 communicatieprofessionals. Hiermee verbindt  PRGN  internationale bedrijven en organisaties uit individueel en cultureel diverse markten.

PRGN biedt wereldwijd diensten op velerlei gebied, waaronder digitale activiteiten,  merkpositionering, crisiscommunicatie, social media, grafisch design, interactieve content, media relaties en vertalingen kunt u bij PRGN terecht.

Bureaus die gevraagd zijn zich aan te sluiten bij PRGN, waaronder Evident PR in Nederland, zijn succesvol en erkende leiders binnen hun lokale markt. We werken samen om wereldwijd onze kennis te delen, mogelijkheden te creëren en onze klanten terzijde te staan met de beste ervaring en praktijkkennis binnen hun markt. PRGN heeft meer dan 40 lidagentschappen in Noord-Amerika, Centraal Amerika, de Cariben, Zuid-Amerika, Europa, Afrika, Azië en Australië.

Persberichten van PRGN

Een zestal aanbevelingen die de CEO kunnen helpen tijdens een interview met (Europese) media.

Onderzoek onder 165 Europese topjournalisten in 14 landen:

Evident P.R.
contactpersoon Coen Staal