Troostwijk Veilingen – Sportsworld verlaat ‘The Wall’ in Utrecht

Amsterdam,  5 juni 2018

Ruime keuze aan inventaris voor winkels en detailhandel

Sportsworld verlaat ‘The Wall’ in Utrecht

Sportsworld was in 2009 een van de eerste huurders in ‘The Wall’, het winkelcentrum in de geluidswal langs de A2 bij Utrecht. Het overkoepelende Sports World Megastores heeft nu besloten de vestiging in Utrecht te sluiten en zich te gaan focussen op de andere verkooplocaties in Leerdam, Beuningen, Rotterdam, Cruquius en PurmerendTroostwijk Veilingen organiseert daarom de veiling van ruim 230 items waar sinds 29 mei online op geboden kan worden. De veiling sluit  11 juni a.s. en bezichtiging van de producten vindt plaats op 8 juni van 9 tot 12 uur in Utrecht.

Complete winkelinventaris
De veiling omvat een breed assortiment. Zo is er een ruim aanbod aan kinder-, heren- en damespaspoppen, zijn er gondelaars en displays in alle soorten en maten en een keur aan verrijdbare spiegels. Zelfs een complete ballenbak en kinderspeelhoek  maken deel uit van de veiling.

Een modulair, uitbreidbaar en op maat te verstellen winkelhangsysteem en een glazen presentatietafel in trap/pyramidevorm gaan eveneens onder de virtuele hamer. En niet te vergeten meerdere lockers en kassa- en baliemeubels. Frank Adam, veilingmeester bij Troostwijk Veilingen: “Dit brede aanbod zal de professionele retailers en detaillisten zeker aanspreken. Hiermee kunnen ze hun winkelinventaris prachtig vernieuwen en uitbreiden. Alle materialen verkeren in prima staat en verdienen absoluut een tweede leven.”

De online veiling is van start gegaan op 29 mei en sluit op 11 juni a.s.
Bezichtiging van de veilingitems vindt plaats op 8 juni van 09:00 tot 12:00 uur
Locatie: Hertogswetering 191 – 3543 AS  Utrecht

De specifieke veilinge en alle daarbij behorende details zijn te bekijken via deze link: https://www.troostwijkauctions.com/nl/shop-inventory/01-26799/

Troostwijk Veilingen vindt dat alles waarde heeft. Bij het bedrijf draait het om het vinden, herkennen en verzilveren van die waarde, vaak via online veilingen maar ook via tenders en onderhandse verkooptrajecten. Het bedrijf taxeert, adviseert en is Europa’s grootste business to business veilinghuis met wereldwijd bereik. Online veilen is volgens het bedrijf een uitstekend en objectief verkoopkanaal. Troostwijk Veilingen realiseert de beste opbrengst in de markt en is daarnaast snel, veilig en transparant. Waarde draait bovendien om mensen. Respect en duurzaamheid staan daarom hoog in het vaandel. Volgens Troostwijk Veilingen verdient elk product een langer leven dan bij de eerste eigenaar. Troostwijk Veilingen veilt per jaar  zo’n 280.000 kavels en doet taxaties voor bedrijven uit onder meer de sectoren: agrarisch, food, metaal, hout en bouw. Opvallende recente veilingen zijn die van Circus Renz, V&D, militaria (Tank uit de film ‘Fury’), Friesland Campina en Imtech. Het bedrijf heeft vestigingen in 16 landen en kopers in 127 landen.

Meer van Troostwijk Veilingen