Troostwijk Veilingen – Suydersee Boat Import beëindigt werkzaamheden

Online veiling van luxe sloepen van merken als Alustyle, Lifestyle, Nimarine, Rebel en Van Vossen

Amsterdam,  24 mei 2018

Suydersee Boat Import beëindigt werkzaamheden

Altijd al een boot willen kopen? Met, naar het zich laat aanzien, een prachtige zomer in het vooruitzicht biedt de online veiling van een breed assortiment aan sloepen en tenders een uitgelezen kans aan alle vaarliefhebbers. Van consument tot professionele botenbouwer. Ook trailers, buitenboordmotoren en andere accessoires maken deel uit van deze veiling. In totaal komen 189 items onder de virtuele hamer. Troostwijk Veilingen organiseert de online veiling die 23 mei van start is gegaan en sluit op 31 mei a.s. Bezichtiging van boten en accessoires vindt plaats op 30 mei van 10 to 4 uur in Halfweg.

Ruime keuze
Naast 25 pleziervaartuigen, waaronder een grote keuze aanverschillende (tender) sloepen van merken als Lifestyle en Rebel, is ook de houten spiegelsloep van Cachjet het vermelden waard. Evenals de tender aluminiumboten van AluStyle en Van Vossen.
Bovendien is er een ruime sortering aan bootsturen, bronzen bootschroeven, zwemtrappen, kussens, trailers en buitenboordmotoren. Zelfs op een chemisch toilet en kunststof palm kan geboden worden.

De veiling geeft zowel consumenten die een complete sloep willen kopen, als professionele botenbouwers die de boten waar nog geen motor en stuurinrichting in zit, zelf kunnen afbouwen, de kans hun slag te slaan. Frank Adam, veilingmeester bij Troostwijk Veilingen, zegt: ‘Naast boten veilen we mooie accessoires zoals dekzeilen, huifkappen en geluidssystemen. Dit is de tijd én het weer ervoor!’

De online veiling is van start gegaan op 23 mei en sluit op 31 mei a.s.
Bezichtiging van de veilingitems vindt plaats op 30 mei van 10:00 tot 16:00 uur
Locatie: Haarlemmerstraatweg 73b – 1165 MK Halfweg

De specifieke veilinge en alle daarbij behorende details zijn te bekijken via deze link: https://www.troostwijkauctions.com/nl/suydersee-boat-import/01-26664/

Troostwijk Veilingen vindt dat alles waarde heeft. Bij het bedrijf draait het om het vinden, herkennen en verzilveren van die waarde, vaak via online veilingen. Het bedrijf taxeert, adviseert en is Europa’s grootste business to business veilinghuis. Online veilen is volgens het bedrijf een uitstekend en objectief verkoopkanaal. Troostwijk Veilingen realiseert de beste opbrengst in de markt en is daarnaast snel, veilig en transparant. Waarde draait bovendien om mensen. Respect en duurzaamheid staan daarom hoog in het vaandel. Volgens Troostwijk Veilingen verdient elk product een langer leven dan bij de eerste eigenaar. Troostwijk Veilingen veilt per jaar  zo’n 500.000 kavels en doet taxaties voor bedrijven uit onder meer de sectoren: agrarisch, food, metaal, hout en bouw. Opvallende recente veilingen zijn die van Circus Renz, V&D, militaria (Tank uit de film ‘Fury’), Friesland Campina en Imtech. Het bedrijf heeft vestigingen in 16 landen en kopers in 127 landen.

Meer van Troostwijk Veilingen