Troostwijk – Professionele medische apparatuur onder de hamer (Den Haag)

(inter)nationale buitenkans voor startende klinieken en opleidingscentra

Amsterdam,  17  januari 2018

(inter)nationale buitenkans voor startende klinieken en  opleidingscentra

Professionele medische apparatuur onder de hamer

Met het sluiten van de deuren van vijf vestigingen van de Stichting Casa Klinieken  in Nederland komt een groot assortiment aan professionele medische apparatuur en kantoorinventaris beschikbaar. Troostwijk Veilingen verzorgt de online veiling hiervan. Er kan, naast medische apparatuur en toebehoren, geboden worden op een uitgebreid assortiment aan kantoorinventaris.  De veiling in Den Haag is 16 januari van start gegaan en biedt de keuze uit ruim 60 items. De kijkdag vindt plaats op 24  januari van 10 tot 2 uur.

Grote verscheidenheid
Veilingmeester Teun van Leeuwen: ‘Het gaat om professionele medische apparatuur en kantoorinventaris, niet alleen uitstekend te gebruiken door startende klinieken of ter uitbreiding van de huidige werkzaamheden, ook opleidingscentra kunnen hier hun slag slaan. De startprijzen zijn  laag gehouden om het aanbod extra aantrekkelijk te maken voor een breed koperspubliek uit zowel binnen- als buitenland. Alle items zijn goed onderhouden en zullen hun nieuwe eigenaar nog jarenlang goed van dienst zijn.‘ De locaties van Casa Kliniek Rotterdam en Amsterdam hebben een succesvolle doorstart gemaakt.

Er kan online geboden worden op medische apparatuur van merken als Welch Allyn, Philips, Lemi en  Dräger. Denk daarbij aan  echografieapparaten, bloeddrukmeters, een defibrillator en behandelstoelen. Naast eerder genoemde materialen maken ook kantoorinventaris van Gispen  en (vaat)wasmachines, deel uit van de veiling, die plaatsvindt in opdracht van curator Udink van Udink Schepel Advocaten in Den Haag.

Over de veiling:
De online veiling is gestart op 16 januari en sluit op 25 januari  2018
De kijkdag voor deze veiling vindt plaats op 24 januari  van 10.00-14.00 uur
Locatie: Van Beverningkstraat 134 – 2528 VL Den Haag

De specifieke veilingen en alle daarbij behorende details zijn te bekijken via deze link:

Troostwijk Veilingen vindt dat alles waarde heeft. Bij het bedrijf draait het om het vinden, herkennen en verzilveren van die waarde, vaak via online veilingen. Het bedrijf taxeert, adviseert en is Europa’s grootste business to business veilinghuis. Online veilen is volgens het bedrijf een uitstekend en objectief verkoopkanaal. Troostwijk Veilingen realiseert de beste opbrengst in de markt en is daarnaast snel, veilig en transparant. Waarde draait bovendien om mensen. Respect en duurzaamheid staan daarom hoog in het vaandel. Volgens Troostwijk Veilingen verdient elk product een langer leven dan bij de eerste eigenaar. Troostwijk Veilingen veilt per jaar  zo’n 500.000 kavels en doet taxaties voor bedrijven uit onder meer de sectoren: agrarisch, food, metaal, hout en bouw. Opvallende recente veilingen zijn die van Circus Renz, V&D, militaria (Tank uit de film ‘Fury’), Friesland Campina en Imtech. Het bedrijf heeft vestigingen in 16 landen en kopers in 127 landen.

Meer van Troostwijk Auctions & Valuations

TroostwijkVeilingen website