Intersteel – Digitale deurcamera uitgebreid met bewegingssensor

Bewegingssensor vergroot gevoel van veiligheid

Rhenen, 4 december 2017

Bewegingssensor vergroot gevoel van veiligheid

Digitale deurcamera uitgebreid met bewegingssensor

Naast een ruime keuze aan veiligheidsbeslag, voorzien van het hoogste SKG***-keurmerk, optimaliseert Intersteel nu met haar nieuwste deurcamera uw gevoel van veiligheid in huis. Het assortiment is uitgebreid met een 2.1 versie die voorzien is van een bewegingssensor. Daarmee draagt deze deurcamera tevens bij aan het verkrijgen van het Politie Keurmerk Veilig Wonen (PKVW).

Gevoel van veiligheid
Met een digitale deurcamera ziet u snel en eenvoudig wie er voor uw deur staat. Het LCD scherm en een grote kijkhoek zorgen altijd voor goed en duidelijk beeld. Zo voelt u zich beschermd in uw woning. Kunnen zien wie er voor uw deur staat is bovendien een vereiste voor het verkrijgen van het  Politie Keurmerk Veilig Wonen (PKVW). Ronald Taling, directeur van Intersteel zegt: ”Wij willen graag dat mensen zich geborgen voelen in hun eigen huis. Nu onze deurcamera is uitgebreid met een bewegingssensor zijn we ervan overtuigd nog beter bij te dragen aan hun gevoel van veiligheid.”

Digitale deurcamera 2.1
De nieuwe digitale deurcamera 2.1 heeft een foto- en filmfunctie  én een bewegingssensor. Met zijn  4,3 inch LCD scherm geeft hij altijd een goed scherp beeld. Wanneer iemand aanbelt of de bewegingssensor anderszins wordt geactiveerd, wordt daar automatisch een foto of film van gemaakt. De bestanden worden opgeslagen op de bijgeleverde geheugenkaart (micro SD card). De deurcamera is verkrijgbaar in vijf varianten en biedt daarmee voor ieder wat wils. Welke variant u ook kiest, een digitale deurcamera draagt altijd bij aan een veiliger gevoel in uw woning. De camera is eenvoudig te installeren en geschikt voor deuren van 38 – 110 mm dik. Het formaat van de digitale deurcamera is 139 x 80 x 20 mm (L x B x H). De deurcamera werkt op vier AA batterijen die bij aankoop worden meegeleverd en heeft twee jaar garantie op de functionaliteit. De adviesprijs bedraagt € 139,00 incl. BTW.

Over Intersteel
Intersteel is fabrikant van stijlvol deur- en raambeslag met bijbehorende accessoires. Intersteel verstaat de kunst van het koppelen van moderne technologieën aan elegant design. Voor elke woonstijl bestaat wel een productlijn die een extra element toevoegt aan het interieur. De producten passen bij veel interieurstijlen en -smaken: modern & strak, landelijk & klassiek of vintage & retro. De lijnen, zowel in samenwerking met toonaangevende architecten op het gebied van interieur gerelateerde producten, als in eigen beheer ontworpen, geven deuren en ramen een geheel eigen finishing touch. Misschien voor velen onopvallend, maar telkens sfeer ondersteunend aanwezig. Kijk voor meer informatie op www.intersteel.nl

sfeerbeeld digitale deurcamera

Meer van Intersteel