Troostwijk – Zeer gevarieerd aanbod onder de hamer

Ruim 4000 items U.S. Army online geveild door Troostwijk Veilingen

Amsterdam, 13 november 2017

Ruim 4000 items U.S. Army  online geveild door Troostwijk Veilingen

Zeer gevarieerd aanbod onder de hamer

Je kunt het zo gek niet bedenken of het zit ertussen. Van damestassen en fotolijstjes tot zelfs een speedboot en theatertruck aan toe: Troostwijk Veilingen veilt meer dan 4000 items online. Veel hiervan was eerder in gebruik bij het Amerikaanse leger. De veiling is van start gegaan op 9 november en sluit 21 november. De kijkdag is op 18 november a.s. van 10 tot 4 uur in het bekende witte stadje Thorn (L).

Veelzijdig en uniek aanbod
Wat te denken van een 40-persoons bus uit 2005 van het al sinds 1927 opererende Amerikaanse merk Bluebird of een unieke International KME brandweerwagen uit 1999? En voor de liefhebber zijn er ook 125cc MZ off-road enduro bikes. Martijn van Schie, veilingmeester bij Troostwijk Veilingen vertelt: ’Deze veiling biedt een enorme variëteit aan, soms unieke, items. Er kan niet alleen geboden worden op grote vrachtwagens, voertuigen, boten en heftrucks, maar ook op meubilair, kleding en zelfs damestassen. Hier vindt iedereen, jong of oud, zakelijk of particulier, iets van zijn gading!’

Ook de sportfanaat komt aan zijn trekken met een rijk gevarieerd aanbod aan sportapparatuur waaronder spinningfietsen, loopbanden of home- en crosstrainers. Daarnaast gaan er naast elektrische, pneumatische en handgereedschappen, ook kleding, kantoor- en (garage)werkplaatsinventaris en vele dieselmotoren onder de virtuele hamer.

De online veiling is gestart op 9 november en sluit op 21 november 2017
De bezichtiging van de veilingitems vindt plaats op 18 november van 10:00-16:00 uur
Locatie: Meers 33 – 6017 BD  Thorn

Informatie over de  veiling en alle veilingitems zijn te bekijken via deze link:

Troostwijk Veilingen vindt dat alles waarde heeft. Bij het bedrijf draait het om het vinden, herkennen en verzilveren van die waarde, vaak via online veilingen. Het bedrijf taxeert, adviseert en is Europa’s grootste business to business veilinghuis. Online veilen is volgens het bedrijf een uitstekend en objectief verkoopkanaal. Troostwijk Veilingen realiseert de beste opbrengst in de markt en is daarnaast snel, veilig en transparant. Waarde draait bovendien om mensen. Respect en duurzaamheid staan daarom hoog in het vaandel. Volgens Troostwijk Veilingen verdient elk product een langer leven dan bij de eerste eigenaar. Troostwijk Veilingen veilt per jaar  zo’n 500.000 kavels en doet taxaties voor bedrijven uit onder meer de sectoren: agrarisch, food, metaal, hout en bouw. Opvallende recente veilingen zijn die van Circus Renz, V&D, militaria (Tank uit de film ‘Fury’), Friesland Campina en Imtech. Het bedrijf heeft vestigingen in 16 landen en kopers in 127 landen.

Meer van Troostwijk Veilingen