Troostwijk – Moderne apparatuur Club Palladio onder de hamer

Amsterdam,   11 september 2017

Jarenlang een begrip in Helden en omstreken

Moderne apparatuur Club Palladio onder de hamer

Wie heeft er niet gedanst in Palladio? In 2015 werd de discotheek in Helden nog geheel omgebouwd tot club maar na ruim 23 jaar moet hij toch noodgedwongen zijn deuren sluiten. Sinds 7 september kan online geboden worden op heel veel moderne apparatuur en meubilair.  Dinsdag 26 september kunnen alle items bekeken worden in Helden. De veiling sluit op 28  september a.s.

Lange historie
De uitgaansgelegenheid aan de Molenstraat kent een lange historie. Begonnen in 1918 als zaal Jacobs , heette zij daarna zaal Juliana, vervolgens het Kubke en tenslotte Palladio. Met een grondige verbouwing in 2015 richtten de toenmalige eigenaren zich op een nieuwe doelgroep van 27 jaar en ouder. Na bijna een jaar bleek deze toch moeilijker te bereiken dan gedachten lukte het  de club niet het hoofd boven water te houden.

Nieuwe bestemming
Veilingmeester bij Troostwijk Teun van Leeuwen zegt: ‘Het pand  waar Palladio gevestigd was, krijgt  een nieuwe bestemming waardoor ook een aantal bouwkundige zaken als deuren, hekwerkdelen en wandopstellingen zullen worden geveild.’ Daarnaast kan geboden worden C02 hazer machines, confettikanonnen en heel veel licht- en geluidsapparatuur. Ook de  vrijwel nieuwe design loungebanken en ander meubilair bieden de  (horeca)ondernemer een mooie kans op goede en moderne items die absoluut een tweede leven verdienen.

Er kan online geboden worden op de veilingitems sinds 7 september 2017
De veiling sluit 28 september 2017
De kijkdag voor de veilingitems  is gepland op 26 september van 12:00 – 16:00 uur
Locatie: Molenstraat 13 – 5988 EM  Helden

De specifieke veiling en alle daarbij behorende details zijn te bekijken via deze link:

Over Troostwijk
Troostwijk vindt dat alles waarde heeft. Bij het bedrijf draait het om het vinden, herkennen en verzilveren van die waarde, vaak via online veilingen. Het bedrijf taxeert, adviseert en is Europa’s grootste business to business veilinghuis. Online veilen is volgens het bedrijf een uitstekend en objectief verkoopkanaal. Troostwijk realiseert de beste opbrengst in de markt en is daarnaast snel, veilig en transparant. Waarde draait bovendien om mensen. Respect en duurzaamheid staan daarom hoog in het vaandel. Volgens Troostwijk verdient elk product een langer leven dan bij de eerste eigenaar. Troostwijk veilt per jaar  zo’n 500.000 kavels en doet taxaties voor bedrijven uit onder meer de sectoren: agrarisch, food, metaal, hout en bouw. Opvallende recente veilingen zijn die van Circus Renz, V&D, militaria (Tank uit de film ‘Fury’), Friesland Campina en Imtech. Het bedrijf heeft vestigingen in 16 landen en kopers in 127 landen.

Meer van Troostwijk Auctions & Valuations

Troostwijk Auctions & Valuations website