Intersteel – Vereenvoudigde montage dankzij magneet rozet

Verfraaiing esthetiek interieur

Rhenen, 13 september 2017

Verfraaiing esthetiek interieur

Vereenvoudigde montage dankzij magneet rozet

De nieuwe deurkrukken met magneet rozet van Intersteel maken montage nog eenvoudiger. De magneet in de rozet vereenvoudigt de juiste positionering van de deurkruk. Bovendien is de rozet voorzien van nokken en een veersysteem, waardoor hij beter op zijn plek wordt gehouden. De rozet is 3 mm dun en geeft de deur een strak afgewerkt uiterlijk. Het geborstelde roestvast staal zorgt voor een mooie matte uitstraling, die de esthetiek van uw interieur verfraait.

Vier designs
De deurkrukken met rozet zijn beschikbaar in  vier designs:

– Deurkruk Hoek 90° op rond rozet

– Deurkruk Hoek 90° op vierkant rozet

– Deurkruk Bau-stil op rond rozet

– Deurkruk Bau-stil op vierkant rozet

Accessoires
Tevens zijn de volgende accessoires leverbaar:

– Rozet met sleutelgat vierkant of rond

– Rozet met profielcilindergat vierkant of rond

– Rozet met toilet-/badkamersluiting vierkant of rond

Over Intersteel