Troostwijk – Veiling moderne sportmaterialen

.

Amsterdam, 12 juni  2017

Veiling moderne sportmaterialen

Uitbreiding van het wegennet maakte dat een tennishal en fitnesscentrum noodgedwongen moesten wijken. De volledige inventaris van beide sportfaciliteiten wordt nu geveild door Troostwijk Auctions & Valuations. De opbrengst draagt mede bij aan de verhuizing van de sportvoorzieningen naar een nieuwe  locatie in juli. De veiling is van start gegaan op 8 juni en sluit op 20 juni a.s. De kijkdag vindt plaats op 19 juni in Sint Willebrord.

Andrej Pieterson, veilingmeester bij Troostwijk: “Het is erg jammer dat sluiting van het tennis- en fitnesscentrum onvermijdelijk bleek. We gunnen de eigenaren een mooie opbrengst waarmee ze hun droom op een nieuwe locatie kunnen verwezenlijken. Er is onlangs nog geïnvesteerd in apparatuur; voor de kopers daarom een unieke kans om in het bezit te komen van uitstekend sportmaterieel.” Denk daarbij aan een complete lijn van perslucht fitness apparatuur van het merk Exere air machine en een groot assortiment apparaten van Panatta. Ook cardio-apparatuur van Stex behoort tot de veilingitems. Naast alle apparatuur bieden veel producten voor het interieur, zoals diverse kleedkamerinrichtingen, de koper een uitgelezen kans.

De online veiling is 8 juni gestart en sluit op 20 juni 2017
De bezichtiging van de veilingitems vindt plaats op: 19 juni  van 10:00 – 16:00 uur
Locatie: Noorderstraat 95 – 4711 NA Sint Willebrord

De specifieke veiling en alle daarbij behorende details zijn te bekijken via deze link:

Over Troostwijk
Troostwijk vindt dat alles waarde heeft. Bij het bedrijf draait het om het vinden, herkennen en verzilveren van die waarde, vaak via online veilingen. Het bedrijf taxeert, adviseert en is Europa’s grootste business to business veilinghuis. Online veilen is volgens het bedrijf een uitstekend en objectief verkoopkanaal. Troostwijk realiseert de beste opbrengst in de markt en is daarnaast snel, veilig en transparant. Waarde draait bovendien om mensen. Respect en duurzaamheid staan daarom hoog in het vaandel. Volgens Troostwijk verdient elk product een langer leven dan bij de eerste eigenaar. Troostwijk veilt per jaar  zo’n 500.000 kavels en doet taxaties voor bedrijven uit onder meer de sectoren: agrarisch, food, metaal, hout en bouw. Opvallende recente veilingen zijn die van Circus Renz, V&D, militaria (Tank uit de film ‘Fury’), Friesland Campina en Imtech. Het bedrijf heeft vestigingen in 16 landen en kopers in 127 landen.

Meer van Troostwijk Auctions & Valuations

Troostwijk Auctions & Valuations